O nas
Koło Naukowe Marketingu „Target” działające przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego zrzesza pasjonatów marketingu. Nasz zespół liczy 25 aktywnych, kreatywnych studentów, z różnych roczników akademickich oraz wydziałów.
Naszym celem jest rozwijanie umiejętności i szerzenie wiedzy z zakresu marketingu, nie tylko wśród członków koła, ale również całej społeczności studenckiej.
Jak działamy?
Dbamy o to, aby przekazywana przy naszym udziale wiedza miała charakter praktyczny.
W tym celu organizujemy liczne spotkania z osobami, które są związane zawodowo z marketingiem. Forma tych spotkań jest zróżnicowana – od klasycznej prelekcji poprzez różnorodne warsztaty. Z naszych wydarzeń można zawsze wynieść wiele informacji, których nie znajdzie się w podręczniku akademickim.
Praca w kole to jednak nie tylko planowanie, organizowanie i wypełnianie dokumentów dla administracji. To przede wszystkim działanie w zespole – wspólne wspomnienia, nowe znajomości oraz dobra zabawa ;)
Wierzymy, że dzięki naszej działalności tworzymy perspektywy. Mamy nadzieję, że również i Ty odnajdziesz dzięki nam wiedzę, która pomoże Ci w życiu zawodowym.