Target na Effie Awards Poland 2017

Target na Effie Awards Poland 2017

23.10.2017 w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się 18. gala Effie Awards Poland, na którym nie zabrakło i nas! 🥂

Effie to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku. Jego nazwa pochodzi od angielskiego słowa effective („skuteczny”). Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.

Effie rokrocznie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku najbardziej efektywnymi działaniami komunikacyjnymi oraz wysokimi wynikami biznesowymi. Konkurs podąża za rozwojem rynku i technologii, daje możliwość poznania poszczególnych kategorii rynku, wyznacza standardy jego efektywności oraz edukuje branżę komunikacji marketingowej. Nominowane i nagrodzone kampanie stają się inspiracją i wzorem dla innych.

Kampanie mogące zwyciężyć w Effie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów, kreację i obsługę Klienta. Docenia się przede wszystkim efektywną współpracę pomiędzy Agencją, a Klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

 

Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach. Prace oceniało 104-osobowe jury pod opieką ośmiu przewodniczących grup eksperckich oraz przewodniczącego jury.

7 złotych, 31 srebrnych, oraz 16 brązowych statuetek trafiło do laureatów 18.edycji Effie. 🏆

Złote Effie otrzymały:

  1. „Gang Świeżaków” – przygotowaną przez MEC i Duda Polska dla firmy Jerónimo Martins Polska w kategorii: Retail/Kanały Sprzedaży
  2. „Wojna z rakiem” – przygotowaną przez Saatchi & Saatchi IS, Big Picture, oraz Platige Image dla Alivia – Fundacji Onkologicznej Osób Młodych w kategorii Pro Bono
  3. „Bonjour w Carrefour” – przygotowaną przez Saatchi & Saatchi IS, Arena (Havas Media Group), oraz K2 Media dla firmy Carrefour Polska w kategorii Retail/Kanał Sprzedaży
  4. „Daj się zaskoczyć!” – przygotowaną przez Publicis, MEC, oraz GoldenSubmarine dla firmy Nestlé Polska w kategorii: Żywność
  5. „Szukamy Mamy 2016” – przygotowaną przez VML Poland dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce w kategorii Pro Bono
  6. „Gatunek Pradawny Niepasteryzowany” – przygotowaną PZL, Tailor Made PR, Zenith, oraz Huta 19 im. Joachima Fersengelda dla firmy Kompania Piwowarska w kategorii Launch/Relaunch
  7. „Pojednanie” – przygotowaną przez Carat Polska, Posterscope Poland, oraz Isobar Poland dla Forum Film w kategorii Media, Kultura i Rozrywka

Jako przedstawiciele Koła Naukowego Marketingu „Target” mieliśmy możliwość wzięcia udziału w tej prestiżowej gali. Byliśmy świadkami sukcesu wielu firm, których reprezentanci z dumą odbierali zasłużone nagrody. Nie możemy się doczekać następnej edycji Effie Awards i poznania jej laureatów.

Artykuł opracowała Magdalena Żak

Źródła: www.money.pl, www.effie.pl

Dodaj komentarz

Close Menu