Target na Effie Awards Poland 2017

23.10.2017 w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się 18. gala Effie Awards Poland, na którym nie zabrakło i nas! 🥂

Effie to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku. Jego nazwa pochodzi od angielskiego słowa effective („skuteczny”). Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 40 krajów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs.

(więcej…)

Czytaj dalej

Wprowadzanie innowacji

Kiedy ktoś zapyta Cię o to, kto był producentem pierwszego dotykowego smartphona, na pewno w Twojej głowie pojawia się produkt z logo jabłka. Okazuje się jednak, że zrobiła to firma, która wprowadziła na rynek pierwszy mikrotelefon – mowa o Nokii, która stworzyła dotykowy telefon 3 lata przed Apple’em, ale nie wprowadziła go na rynek. Jak to się stało, że taka firma utraciła pozycję lidera i że ten gigant został przejęty przez Microsoft? Odpowiedzią jest brak innowacji, czy też może brak wiary przy wprowadzaniu innowacji. (więcej…)

Czytaj dalej

Employer Branding – budowanie silnej marki w oczach pracownika

Employer branding to przeniesienie założeń marketingu na rynek wewnętrzny organizacji – w taki sposób w 2002 roku M. Dunmore okreslił nurt, który coraz silniej przejawia się wśród potrzeb organizacji. Dziś, gdy zakres działań employer brandingowych wykracza znacznie poza definicję marketingu, nie sposób się z tym zgodzić. W obliczu niżu demograficznego, rosnącej specjalizacji zawodów oraz globalizacji działań korporacyjnych, konieczne jest umiejętne pozyskiwanie pracowników, którzy wniosą znaczącą wartość w struktury organizacyjne.
(więcej…)

Czytaj dalej

Recenzja książki „Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji”.

Starannie dobrane na podstawie zbioru danych Big Data elementy gier w relacjach z klientami i pracownikami gwarantują długotrwałą motywację i Lojalność 3.0 zaangażowanych pracowników i partnerów. Oto przepis na sukces Rajata Paharii, autora bestsellera pt: „Lojalność 3.0. Jak zrewolucjonizować zaangażowanie klientów i pracowników dzięki Big Data i grywalizacji”. (więcej…)

Czytaj dalej
Close Menu