E-marketing, czyli reklama w „internetach”

E-marketing, czyli reklama w „internetach”

Czy słyszałeś o usłudze AdWords? Czy zastanawiało Cię, jak są pozycjonowane strony w Google? Czy nie dziwi Cię fakt, że wpisując w wyszukiwarkę dane słowo jako pierwszy rekord pojawi się reklama?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak wypromować własną stronę za pomocą tej usługi oraz o rewolucji jakiej dokonał Internet w świecie marketingu – przyjdź na nasze wydarzenie!

14.01, godz. 17:00-19:00

WZ UW, Szturmowa 1 , sala c106

Prelekcja godz. 17:00 -„Jak promować się w Internecie dzięki Google AdWords w 2015 roku?”

Prelegent: Krzysztof Wroński

16206_796681953738056_535160611573233873_n

Prelekcja godz. 18:00 – „Kreowanie pozytywnych emocji – jak internet zmienił tradycyjną reklamę”

Prelegent: Kacper Osiecki

Dodaj komentarz

Close Menu