Nasze sekcje KNMT

Sekcja Badań i Rozwoju

Sekcja Badań i Rozwoju próbuje odpowiadać na nurtujące pytania poprzez analizę opinii i tendencji panujących m.in. wśród studentów i osób prowadzących zajęcia w kwestiach podejmowania decyzji zakupowych. Pomaga również rozwijać zdolności przeprowadzania badań i wywiadów w formie videowizualnej. Sekcja ta przeprowadza ankiety oraz badania dotyczące tematów, które są dla nas najbardziej interesujące. Poza zagadnieniami marketingowymi można rozwinąć się również w zakresie tworzenia i edycji filmów, a także opracowywaniu artykułów popularno-naukowych. Naszym zadaniem jest także aktywne promowanie działań i efektów pracy członków „Targetu” podczas eventów.

Sekcja Eventów

Współpraca, wiedza, praktyka i zabawa - te słowa doskonale opisują naszą sekcję. Wspólnie organizujemy prelekcje, szkolenia, warsztaty oraz konkursy, dzięki czemu poznajemy procesy tworzenia różnego rodzaju eventów, stawiamy czoła wszelkim niedogodnościom, jakie pojawiają się na drodze i przeżywamy niezapomniane chwile.

Sekcja Finansowa

Sekcja ta odpowiada za planowanie budżetu, pozyskiwanie potrzebnych środków, kontakt z naszymi sponsorami oraz kwestię posiadanych gadżetów. Aby mieć pewność, że nasze finanse są pod kontrolą, postanowiliśmy, że od tego roku tworzą ją jedynie członkowie Zarządu Koła.

Sekcja PR

Działamy w świecie mediów społecznościowych, zgłębiając temat reklamy i e-marketingu. Naszym zadaniem jest tworzenie contentu o wysokiej wartości estetycznej i merytorycznej, a także aktywne działanie oraz opieka nad profilami w mediach społecznościowych. Dzięki temu nasza sekcja jest wspaniałym miejscem do poznawania tajników budowania zaangażowanej społeczności. Uwielbiamy działanie w grupie i kontakt z ludźmi, dlatego współpracujemy z Sekcją Eventów, organizując nasze flagowe wydarzenie - Dzień Reklamy.

  • Justyna Jasiurkowska
  • Prezes
  • Beniamin Wróblewski
  • Wiceprezes
  • Sekcja Finansowa
  • Aleksandra Guzy
  • Sekcja Eventów
  • Zofia Wasążnik
  • Sekcja PR
  • Kuba Węglewicz
  • Sekcja Badań i Rozwoju

Target w liczbach

0
lat działalności
0
członków
0
zorganizowanych eventów

Koło Naukowe Marketingu "Target"

Działające od 2001 r. Koło Naukowe Marketingu "Target"​ jest jedną z największych organizacji studenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Zrzeszamy kreatywnych i dążących do wysoko postawionych celów studentów, zajmujących się obserwacją oraz analizą zagadnień marketingowych zarówno w Polsce, jak i na świecie.

Close Menu